twoj-parkiet.com.pl

Pod tym adresem internetowym (twoj-parkiet.com.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane serwisy znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczy, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników potrzebujących usług lokalnych, np. ginekolog Poznań, lampy Lublin. Generyczne adresy znacznie prościej zapamiętać, a serwisy z takimi adresami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem adresu dla siebie? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, co robisz, a wynajdziemy zapewne odpowiednią domenę, zawierającą najlepsze frazy kluczowe. Po prostu zadzwoń do nas!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Płacisz tylko co miesiąc abonament za serwis, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc czynsz.


5. Jak tworzycie treść dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony internetowej są jej teksty, a właściwie ich struktura i język. By zatem opracować treści, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób wynajdziemy rzeczy, które zaciekawią potencjalnych odbiorców. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztą zajmiemy się samodzielnie: piszemy teksty, by były interesujące dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Gwarantujemy treści dostosowane do stylu Twojej firmy, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach fotografie?

Stosujemy zdjęcia z największych internetowych baz zdjęć. Naturalnie możesz dostarczyć nam swoje zdjęcia, pod warunkiem że posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w zaprojektowanym dla mnie WWW?

Oddajemy klientom przygotowaną przez nas stronę z prośbą o potwierdzenie odbioru. Masz 14 dni na przesłanie wszelkich poprawek. Bezpłatnie skorygujemy serwis.


8. Dla kogo jest adresowana propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują pomocy w internecie, ponieważ nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może posiadać inny adres swojej strony WWW, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma zawsze musi być abonentem adresu strony.


10. Czy mogę przekierować inną domenę na wynajmowany serwis?

Tak, można. Na pewno wytłumaczymy, jak to łatwo wykonać.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za napisanie tekstów na strony WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od tworzenia przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz zmiany na swoim serwisie internetowym, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!